MADELEINE MOBERG VS LINDA ROSING M.FLR

jag funderar med att kontra linda rosings program med ett som istället handlar om mig istället. vem vill ha madeleine moberg liksom. haha, jag skulle nog dock inte locka lika många ansökningar, och inte alls samma antal tittare som hon förundransvärt gör. men en succé skulle det bli, det är ett faktum!

nej men lite mer seriöst nu.. precis som i det senaste inlägget tycker jag att det sättet är ett lite patetiskt, desperat och omöjligt sätt att hitta kärleken. okej, kollar man på bonde söker fru så har det väl fungerat i ett fåtal av fallen. men egentligen är sjäva anledningen bakom dessa program pengarna! folket som deltar vill bli b-kändisar, tv-bolagen vill tjäna kosing och handeln vill ha igång siffrorna. ett jävla bedrägeri om jag får säga det. falskt. ingen jävel bryr sig ifall de i programmen blir kära, bara de tjänar cashen.

så, vill du ansöka? du kära läsare som jag delar mina tankar med i denna blogg.
haha. inte så sugen? jag förstår dig helt ut!

nä, nu ska jag se slutet på linda rosing och se om hon lyckas bättre än mig!
PUSS & PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0