MEN JAG SKITER I DET.

du kan få mig hur lätt som helst
det räcker med att jag är den förste som du tänker på,
när du vaknar och känner dig ovanligt grå
-lasse lindh

news-flash. det blev ingen utgång igår. kanske för att jag somnade i soffan, grabbarna var trötta, sugna på harrys och malin skulle upp och jobba. vi sparar det till framtiden, och då blir det storslaget, häfftigt och ballt. jag gillar det här folket. skönt liksom. det kommer blir hårt som fan. kul som fan och jag gillar't. mycket.


ett stort plus i kanten en sån här söndag är att jag blir glad av musiken jag lyssnar på, snön är nästan helt borta, jag är ledig imorgon och dennis kommer äntligen hem imorgon och då ska vi seeees.

Och jag vet, jag vet, jag vet, nån måste börja ge
Ja, börja ge för att kunna få

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0