YOUR GIRLFRIEND IS SLIPPING AWAY.

vilken dag måste jag bara säga! vilkeeen dag!

första: engelska muntliga gick bra
andra: ma d och webbdesignen gick bra, jag fattar äntligen wb!
tredje: jag har inte bara fått ett, utan två st arbetserbjudanden idag! båda utan att jag sökt (ena hade min pappa lämnat in intresse för bara).. komiskt och underbart samtidigt. båda ligger på onsdagar och tackade ja till båda, ena kommer jag dock bara att kunna genomföra vissa veckor. men jag gillart!
fjärde: dennis kommer till etown inom en timme, tog fel på dag förut. men nu jävlar är det nära. happy!
 

så, imorgon blir det tight med tid... skola, skynda hem och hämta baddräkt, skynda till nya jobbet. nervöööös? ohja!
Discobitch - C'est Beau La Bourgeoisie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0