MY LIFE WOULD SUCK WITHOUT YOU.

men jag skiter i det. hör du det? jag skiter iiiiie't!
du är en stor idiot. hör du det? läser du det? fattar du det? troligtvis inte.

jag blir så trött. ni anar inte. sjukt trött. jobbigt trött. hemskt trött. rriterande trött. vill inte. kan inte. ska inte. fattarni? fattardu?
igår var det tjejerna som gällde. ni är jävligt bra, jag hoppas ni vet det.

idag blir det stan med min mor som jag inte träffat på en vecka. vi ska luncha och kolla kläder. ikväll kommer troligtvis tobias förbi så ska vi chillaaa, snacka skit och bara vara:) såå skönt.

and you lost your heart to a woman so heartless.

ps. om nio dagar, åtta timmar och furtio minuter kommer dennis hem. jag längtar sjukt mycket..ds.

om jag var där igen, där vi var då. du vet för snart ett år sedan. om jag hade vågat chansa, hade vi vart där vi är idag ändå? jag ville inte vara den som fick dig att ge upp dina drömmar.


Kommentarer
Postat av: j

haha smakade pizzan braa ?;)

2009-03-21 @ 12:07:40
URL: http://barajohannis.blogg.se/
Postat av: Anonym

väldigt, du missade något;)

2009-03-21 @ 16:32:14
URL: http://maddemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0