OCH DU ÄR INGEN.

sitter hemma hos johanna, hon duschar medans jag sitter vid datorn. vi ska vidare snart. vi ska äta corner strips och dip. vi ska ta bussen till stan och sedan till en vän för en filmkväll. det ska bli jävligt roligt. en favorit i repris ungefär. jag längtar. kan hon inte bli klar snart..? puss

förresten, vad vore livet utan de där snyggingarna, godbitarna, som man tar sig igenom dagen för? ...det kan vara en kändis, en skolkamrat eller en kontakt på sin msn lista.. det är den där personen som gör hela dagen värd att ta sig igenom bara för att man bara kanske, kanske kan få sig en liten glimt av denne. ja, vad vore livet utan dem? ganska meningslöst, eller? jag vet inte. jag har ingen aning. jag har ingen som fucking helst aning. vet inte vem min denne är just nu. kanske är det du som läser? kanske är det ingen alls.
rätt tråkigt va? jag trodde att jag visste vem du var, men jag tror jag ångrat mig. ja, från och med nu. denna minut och sekund. jag ändrar mig. punkt slut. du är inte min solstråle längre. haha förlåt. jag orkar bara inte.

imorgon börjar livet för er som inte visste det. en kickstart på min home-alone halvmånad. riktigt kickstart med hårfärgning, bowling, lotus och lite röj. ska bli riktigt roligt faktiskt. roligt ska också hela denna helg bli, jag har planer för var dag. det känns skönt, jag hatar att vara ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0