OH-JA!

stress!
det är ett ord som passar ypperligt just nu. stressad att packa, stressad att läsa ut en bok, stressad att leta pass, stressad att veta vilka kläder jag ska ha på mig imorgon till skolan + när vi ska ut. stressad över att behöva packa dom just nu. stressad av att jag måste städa och damsuga. ska jag fortsätta..? blä.

biffen idag, film som både jag och johanna somnade till. skönt sällskap! haha.

imorgon blir det skola 40min, färga håret, åka hem-leta pass som ett AS, träffa upp tobias&grabbarna. haha de fem grabbarna.. och madde = sant. bowling sen ut. trevligt!

Kommentarer
Postat av: j

hahahah sköna ju!

2009-03-13 @ 11:49:21
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0