CAUSE YOU WERE MY HOMIE, LOVER AND FRIEND...

skönaste dagen ever!
skoldagen bestod av filmen köpmän från venedig, två projektredovisningar av 3orna. efter detta bar det av ner på stan där jag förälskade mig i två linnen, får se om jag köper! vidare hemåt där jag somnade dirr i min säng, vaknade runt 5, packade väskan och begav mig till träningen helt otaggad.

men det blev en otroligt trevlig träning, först blev jag anklagad för att vilja hångla med tränaren och sedan var även dennis, veteranen, med och gjorde ett kärt återbesök. som grädden på moset var även jonte boy med! blod, svett och tårar blev det kan jag säga, dessa slöfockar (som faktiskt är en nivå över oss) klagade på att det var så hårt! pussy (ps. jag sträckte min jumske så jag går som en manshora:( ds.)
efter träningen åkte jag och paulina till carino och badade bubbel och sedan fick jag öronljus, hur skönt som helst!

imorgon:
skola-inga lektioner, bara kolla projektredovisningar! måste troligtvis dock gå på uf mässan...
efter-träffa min absolut bästa kompis tobias. vi ska antagligen gå ett tag på stan sedan hem till honom med lantis bussen<3 länge sen jag var där! see me there lucas


Kommentarer
Postat av: jonte

men ni har ju bara fys, tråkigt ju:P

2009-03-04 @ 23:30:23
Postat av: E

haha! med andra ord så är du sämst Jonathan!

2009-03-06 @ 15:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0