PESSIMISTISKA SKIT!

skjut mig. snälla. fett lack.
imorgon med. fuck. mami och låtsasfar ska på eskilsgalan.
och vad fan ska vi göra? jobba, sen då? 
surt som in i helvete. jag söker svar utan någon ändpunkt.
längtar mig bort en vecka eller så framåt. skönt. eller hur? jag längtar. gör du?


updt.
helvetes skolbajs också på allt!
jag kommer inte att ha något liv nästa vecka. jävla skit! sen är det tränarmöte på det också! ååh jag är lack just nu. har ni sett mig lack? arg? jag pratar fort, svär för mig själv men lyckas ändå le och skratta för jag tycker jag är rätt rolig då. ingen tar mig riktigt på allvar. kanske för jag har svårt att vara allvarlig och aldrig blir riktigt arg och lack? jag tror inte jag kan. eller jo, ibland och när det trycks på rätt punkter. som på min älskade lillesyster, henne kan jag bli lack på. det är ingen rolig syn...

nu är jag bara halvlack. kom på att sebbe-japan ringde mig tidigare angående imorgon. lite ljus iaf. hoppas vi.

PS. vad fan är lack egentligen? hatar när folk använder sig av det. i det här inägget överanvände jag mig av det. så jag går emot mig själv. som vanligt. lack är nog ett mildare uttryck av arg, med en gnutta humor i sig. eller jag har fel? isf blir jag fett lack. DS.


ge dig nu bert-stjärt.
det räcker





japan och jag i matsalen. haha w-c f.life




fräsch tjej på väg till träning. nat'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0