SO DAMN BEAUTIFUL

det är fan redan onsdag! vilket innebär att jag blev sminkad av paulina idag, hade kommunikation lektion med nya läraren som är 50barre och extremt cool. haha en riktig tant som försöker komma på vår nivå och skojar och har sig. skön tant! med rätt osköna skämt vilket gör att hon blir skön. jag gillar sånt.

vi gjorde lite gruppövningar idag, där en person var en "observerare" och skulle se hur vi andra agerade i gruppen. haha kanske inte helt överraskande var jag den som tog kommandot och delade ut uppgifter till deltagarna. haha blev en sorts ledare som det kallas.. haha kanske därför jag är ledare i simningen? haha lite skämmigt var det iaf när vi fick reda på att vi blivit observerade och granskade. men vad gör man inte? haha. jag är den jag är. en snäll ledare. hahaha
 





You make me fly, you get me high
You turn my world to such a better place
johanna söderlund<3





When I see you
I run out of words to say
I wouldn't leave you
'Cause you're that type of girl to make me stay

I see the guys tryna holla, girl I don't wanna bother you
'Cause you're independent and you got my attention
Can I be your baby father? Girl, I just wanna show you
That I love what you are doin' hun
JOHANNA DU ÄR DET BÄSTA JAG VET! GLÖM ALDRIG

Kommentarer
Postat av: j

du kan vara det bäästaa jag vet baby;)

2009-03-18 @ 20:14:37
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0