THAT'S NO WAY TO LIVE LIFE

det är skönt med inställda lektioner.
vi på natur gillar det kanske lite extra mycket.. jag gillar dock inte att alla i klassen förutom jag slutar vid 12! jag menar, jag har redan haft en håltimme idag, och det är rätt tråkigt, speciellt när datorn är i hemma och ruttnar.. ja, istället får man lov att sitta på dom ruskigt sug-iga skoldatorerna, men vad gör man inte? allt för att fördriva tiden liksom. allt för att slippa plugga till det enorma svenska/engelska provet på onsdag. allt för att slippa tänka på någon man inte vill tänka på. allt för att få chilla lite.

ett plus är att även fotolektionen är inställd, dvs jag slutar redan 15 istället för fasansfulla 17. detta innebär mycket bra saker för mig. jag hinner bland annat hem innan träningen, vilket resulterar i att jag får i mig annat i magen än pulverdrycken som ligger nedslängd i väskan, jag får sova cirkus en timme på soffan och jag får möjlighet till att leta reda på mina skor som jag fördjäves letade efter imorse utan resultat.. skönt!

roligt blir även att jonte och dennis troligtvis kommer på våran "nybörjar" träning idag. jonte ska få SÅ mycket stryk av mig... ifall ni undrar imorgon varför han inte kan gå alltså;)

do you want to go to the seaside? i'm not trying to say that everybody wants to go. i fell inlove at the seaside..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0