KEEP ME FROM FALLING APART

efter en nostalgisk helg i badhuset som jag såg på som en liknelse till döden innan, visade sig ha en massa gott med sig i bagaget. inte bara blev man omringad av extremt vältränade kroppar och killar som praktiskt taget nästan är nakna, nej man fick även 1000minnen uppfriskade och tjänade ynka 300kr.

känslan på en simtävling går bara tyvärr att upplevas. den kan ej beskrivas eller ses på film. du måste vara där, mitt i smeten för att förstå dig på känslorna, skriken och tårarna. har du någongång vart med, engagerad så sätter det sina spår och du glömmer aldrig det. jag kommer alltid komma ihåg när jag blott tretton år stod vid startpallarna inför 50x4 rygg-lagkappen. clorlukten, peppningen, och macken som stod och skrek. mitt näst sista rygg-lopp och mitt absolut bästa. det var tider det...

efter denna helg med en konstant nostalgisk känsla har jag även saknat vissa personer lite sådär extra mycket. det är personer som jag umgicks mycket med förut under våren/sommaren 08.
min topp tre lista på personer jag saknat/tänkt på extra under helgen:
1. dennis, ni vet han som flyttade till jönköping? saknar han sjukt mycket just nu, det var förresten cirkus ett år sedan vi började prata "mer" än bara ett sjåpigt och hastigt hur är det . jag saknar det. jag saknar dig!
2. sanna, min sanna. vi var mycket mer förut och har glidit isär alldeles för mycket enligt mig. vi har sagt att vi ska ta och träffas, men jag vet inte hur det går med den saken. jag ska ta tag i det ordentligt nu iaf!
3. simon, vill inte mer gå in på vem det är. han vet iaf om att det är han. vi hade sjukt roligt när vi umgicks sådär mycket som vi gjorde. vi båda saknar det. får se om vi kan ta upp det igen:)


PZ. och förresten, om du inte saknar mig har du dina skäl. men dom är inte
bättre än mina. aldrig. never. kommer aldrig att vara. kom ihåg det du! tack.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Heej:) Tack så mycket hörru, och detsamma! Det känns bra att veta att det finns någon där hemma som tänker på en;) Hörs snart PussoKram

2009-03-02 @ 16:47:00
Postat av: Dennis

Heej:) Ja detsamma! Hoppas jag kommer loss nån gång så vi kan ses. Kul att någon där hemma tänker på en iaf;). PussoKram

2009-03-02 @ 17:03:16
Postat av: Dennis

Haha hoppsan...

2009-03-02 @ 17:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0