I'M STRONGER THAN THAT. I'M BETTER THAN THAT.

enormt skön dag idag!
dagen började perfekt med att jag somnade på biologilektionen under en introduktions film om genteknik, för att sedan fortsätta min skönhetssömn ute i ljustunneln under min håltimme.. gillart skarpt! dock har jag haft en enorm huvudvärk hela dagen, men det kompenserades med film hos b med en snygging och en fjant. för att muntra upp mig köpte jag även en ny bh, sjal och två hårband. jag fick även rabatt på corner när jag köpte strips&dipp. haha. söt kille i kassan = hej!


Ooh, I'm startin' to believe that I'm way too much for you
All that talk but it seems like you can't come through
all them lines, like you could satisfy me
Now I see where believing you got me
Gave you the wheel but you can't drive me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0