DET VAR DU OCH FRÖKEN SVÅR. MEN SKIT HÄNDER VÄNNEN.

helvetes skit! jag har sträckt mig i arslet, även kallat rumpan, asset eller stjärten!
orutinerad? det kan man säga eftersom jag även sträckte min jumske så sent som i onsdags. idag tog det dock inte mer än 3minuter in på träningen innan jag kände att det högg till. oskönt!
huvudvärk har jag med fått, stanna hemma imorgon? skulle inte vara fel! plugga måste man med göra, så oskönt!

min restrerande del av veckan är ganska så fullt planerad in i minsta detalj, á la sickan i jönssonligan. tyvärr är jag jävligt dålig på att hålla mig till planer som jag sätter upp, och det skulle inte förvåna mig om det smyger in sig en fika eller shoppingrunda i det pressade schemat där även matshopping måste få plats. haha. only time will tell i guess.
tisdag: skola, plugga ihjäl mig svenska/engelska så mkt jag orkar
onsdag: skola, dubbellektionsprov, utnyttja håltimmen att läsa igenom kommunikationsläxan, tränarmöte(ej träning:( ), hem och läsa romeo och julia.
torsdag: skola, film med några(?), läsa ut romeo och julia, börja med frågorna inför morgondagens lektion.
fredag: 1lektion, bokdiskussion om romeo och julia. pappa åker till thailand. bowling&lotus med tobias
lördag: jobba, film/träffa folk?
söndag: slappa!

ge mig vår, ge mig sommar!
fattar ni hur skönt det skulle vara? jeansjackan och klackarna på, solen i ögonen och vinden i håret. fåglarna och värmen! åh jag kan knappt bärja mig. vårklädeeer! ge mig nu!


sommar 08:
firade johanna 17år















sol & bad i sumpan med tobias















allsång på skansen med kp, jezek, andersen & pauli.
bjöds bl.a på håkan&miss li!















en av alla bilturer med grabbarna grus &pau















bullen med paulina!















chilldag @ my place med johanna och j















och såklart: underbara, perfekta Sex and the City!

























sommaren bjöd även kent+håkan, larswinnerbäck+miss li och mycket, mycket mer!

Kommentarer
Postat av: XX

ååååh missmissmiss

2009-03-09 @ 22:55:34
URL: http://paulinaal.blogg.se/
Postat av: j

haha! snygga bilder hun! dom kommer hem på söndag!;D<3

2009-03-10 @ 09:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0