:)

haha hoppas att alla har haft en bra helg, för min del har den vart rätt så ganska jävla bra om man kan säga så? äh, jag gör det iaf. ni ska få en kort resumé av den samt några ehm, ursnygga bilder.. haha. ja, då börjar väl jag då, för jag vet ju att ni sitter som på nålar och är extremt nyfikna, right?

fredagen, som sagt färgade jag håret och det blev mörkare och rödare än planerat kan vi säga. haha. men det går ju ut med tiden. sedan skyndade jag mig hem och hittade mitt pass det fösta jag gjorde, lagade mat och sedan åkte ner till bowlinghallen för att möta upp tobias och hans kompisar:) paulina kom även ner ett tag!:) vidare på lotus för att se maskinen, besvikelse. haha






lördagen, jobb, hemköp, mat, melodifestival med jonte sedan kom även svinto förbi och det blev chill med chips, godis och coca cola. när de åkt fick jag nytt besök.

söndagen, chilldagen, slappdagen, sova på soffandagen. ja, det är väl rätt logiskt? det blir slappa, dega, softa, chilla, you name it! segt som fan ska det vara iaf. undrar om jag ens kommer orka laga mat, känns rätt gott med en pizza, + att jag får motion på köpet!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0