IF YOU KNEW HOW MUCH I WANT THIS TO WORK!

i asked her to stop, i begged her to stay. 
jag har fått mig en kärlek. sen sån där falsk kärlek som man bara säger att man ska gifta sig med för att det är kul. vi kallar varandra älskling och vi skrattar. han slår mig ibland, men det är oftast mitt fel. min falska kärlek går ut på att jag, varje gång jag ser johan i skolan går fram och nyper honom lite lätt i rumpan. ja, jag gör faktiskt det. så konstig är jag. haha. ni som känner mig förstår nog hur jag menar, ni andra får tro bäst ni vill. efter nypet springer vi lite, slåss och försonas alltid med en kram. det är skönt att träffa johan i skolan. det är skönt att bli kallad älskling, av en kille alltså. haha. jag känner mig gammal och rutten. som att jag kommer dö ensam. det vet jag att jag inte kommer, jag känner mig bara enormt kramsugen, och då duger inte ens mor eller syster till liksom. jag vill ha det där mysiga, helst lite nervositet. lite pirr. finns det någon som vill ge mig det? och över huvud taget kan? fast det kan nog tyvärr inte ni svara på. men slå en pling! nu ska jag se beck. på återseende, eller hörande. puss och pz.


 
men som allt annat gick vi sönder. först sorgligt och sedan bara avslaget matt.

Kommentarer
Postat av: j

dom är så sjukt snygga och längtar tills jag får använda dom!(a) men dom är dina också! när du vill;)<3

2009-03-02 @ 08:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0