DU ÄR EN PERFEKT IDIOT. NOW I KNOW WHAT I DON'T WANT, I LEARNED THAT WITH YOU.

jävla skit väder. snö, snö, snö och ännu mera snö. och nu liksom?
rätt så jävla surt, hade sätt fram emot att kunna börja använda vårjackorna som hänger på galgarna hemma i hallen.. de nästintill skriker efter att få komma ut och luftas. men icke! istället börjar det snöa som om det aldrig vill sluta. och jag som så sent som i söndags stod och funderade på vilken bikini och solglasögon man ska ha i sommar. känns rätt så jävla avlägset just nu kan jag lova. skit.

tur är väl ändå att man ändå sitter som infängslad mesta delen av dagarna i skolan under förhållanden som kan ha likheter med gammeldags husarrest. att sitta och vänta i skolan på en lektion som man ändå inte vill ha. det är tortyr! sätt in tråkiga svenska eller engelska lektioner på fängelset så ska dom nog få se på andra bullar! då jävlar är det nog inte många som vill åka in;)

...fick precis en flash. johanna, jag saknar henne, vill träffa henne. men fan, jag måste plugga! skiit händer säger jag bara. men fyfan huuuuultsfred baby, hultsfred;) sjukligt bra!

Oh you don't mean nothing at all to me
No you don't mean nothing at all to me
But you got what it takes to set me free
Oh you could mean everything to me

Kommentarer
Postat av: j

saknar dig lite mer du vet!<3

2009-03-11 @ 07:56:15
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0