TOO LATE FOR US? THERE IS NO TIME FOR US

och gissa vem som har en beundrare?
och gissa vem som ska åka till tyskland en vecka i maj?
och gissa vem som har fixat spotify?
jo, det är  jag, jag och jaaaaag!

och allt detta idag. måste bara säga att jag älskar idag! jag älskar min mamma, jag älskar tisdagen den 24/3! till och med wb:n gick bra, jag har köpt en frän o-z t-shirt och jag är bara så sjuuuukt glad! dock är min beundrare en blott fjortonårig simmare som konstant frågar efter mig. det var inte någon mystisk, skitsnygg 22åring som jag kanske hade hoppades på. men äh, jag bryr mig inte. livet leker!

jag har förresten hittat min drömkille. kan ni tänka er? hugo heter han. ni vet den hugo i den rätte för rosing? han är iaf min drömkille. så sjukt nära man kan komma i alla fall.

vart alla mina pengar bör gå till från och med nu:
tyskland
körkort
kryssningaar
hultsfred
längtar? SOM FAN!!!


if i could change one thing, i would make time for us.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0