I'VE BEEN DOIN' JUST FINE. I WANT IT ALL

vårkänsla som fan i kroppen idag. en spridande, sprudlande känsla som bubblar. skrattet, leendet och humöret är alla på topp. och allt tack vare den fantastiska vårsoleeeen! kanske även har med att jag efter simningen gick jag på stan och köpte lite nya, fräscha våriga kläder. ett svart linne med marilyn monroe, ett blått over size linne och en körtare svart leo jacka. jag är så glad över detta vill jag bara tillägga. bilder kommer när jag kan börja lägga in igen, dvs nästa vecka.
CAUSE I'M MR. BRIGHTSIDEEEEEEEEE



JAG BJUDER, SÅ NJUT FÖR FA-AN!

ps. jag är fortfarande sjukt sugen på pizza och bio. haha. kanske mer på pizzan... det kanske blir till att äta det nu i helgen? jag tror fan det.. hm, lördag låter bra, om det inte händer något annat roligt såklart. ta hit någon och äta pizza. me like. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0