LÄNGTAR!

vet ni vad jag längtar till kanske mest just nu? det är inte vår, lov eller ledighet fakiskt. det som jag faktiskt längtar allra mest till är att johanna ska fylla 18 år! det är exakt 46 dagar kvar idag. det kommer bli s-j-u-k-t! med tanke på sjuk, jag gick hem efter lunch idag, somnade dirr i cirkus 4 timmar. hur skönt som helst. huvudvärken dunkar fortfarande, något lättare och mindre insentivt nu dock.

nä, nu ska jag gå och ta ur kladdkakan ur ugnen som jag och paulina ska moffa på idag. efter att vi ätit min klyftpotatis och kyckling såklart. såå mys. längtar tills hon kommer över. puss

Kommentarer
Postat av: j

hahahh sööt! vet du hur mkt jag längtar eller? körkort!!!!

2009-03-16 @ 21:51:35
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0