VEM ÄR DU KÄR I?

så står det på en av annonserna på facebook. hur fan ska dom kunna veta det?
och om man inte är kär då? ska då dom ändå säga att man är det och i vem?
jag tycker att det är sjukt det där. patetiskt och galet liksom.. omöjligt och gaaah.
så blir jag. fattar ni? haha. helt sådär.

nä. ska man väl ha en kärlek så ska det väl för fan vara äkta och på riktigt?
inget "hej jag är en man på 65barre som söker ung, fräsch brud med stora tuttar runt 20. maila mig på [email protected]" vi klarar oss utan er liksom. bara jobbigt att se det där. extremt roligt att läsa kontakt annonserna i tidningarna men samtidigt irri. varför ska alla leta så förbaskat efter kärleken? ORKA liksom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ska dom annars hitta den?

2009-03-03 @ 09:12:45
Postat av: Anonym

den kommer när den kommer. oftast känns det när den kommer, lite sådär speciellt liksom.

2009-03-03 @ 17:57:06
URL: http://maddemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0