WILL YOU STILL LOVE ME IN THE MORNING?

don't think we're okey just because i'm here.

två av en mängd bilder från i fredags. fler kommer förhoppningsvis. så fort jag får som, så håll utkik! amanda och sara var också med såklart, lägger ut dirr när de bilderna anländer;)



IDAG har jag umgåtts med sanna och det var verkligen evigheter sedan sist. vi började med en fika på weynes, fortsatte hem till henne där vi satt och pratade non-stop, jag fick i mig ordentlig mat och sedan pluggade hon lite medans jag satt vid datorn. krille-snille kom och skjutsade hem mig, (ära till honom!) och nu sitter jag vid datorn framför "i hennes skor" eftersom beck är för läskigt att se på själv(a). sällskap? mayby baby little later. håller tummarna. pusss

När man bara drar replik för att slippa krångla,
min pappa är rik, vill du hångla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0