BROWNIE

jag fattar inte varför jag inte vill bli frisk?
kroppen känns tung, ömmar och jag har nästan konstant huvudvärk och frysningar.. men någon svininfluensa borde det inte vara, nej det fick jag nog mig en dos av i sommras.

jag måste förresten börja sola nu! i alla år har jag åkt utomlands till ett sol-land varje sommar, jag har solat mig till halvt neger och sedan har jag underhållit brännan med solarium minst en gång i veckan.. så ni förstår att jag brukade vara ganska brun? men i år är det icke så.

visst var jag i thailand i vintras och i tyskland i våras, men tyskland var konstant mulet och regnigt, samma som sverige-sommaren. så nu får det vara nog, jag försökte vara vit som jag aldrig vart förut, för det är faktiskt riktigt snyggt det med, lite mer fashion faktiskt. nää nu ska jag bli lite brunare men inte jätte fejk-brun eftersom det känns lite mer som de yngre småtjejerna med smink-kant och tonvis med hårspray.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0