BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG?

nU BJUDER AJG PÅ ETT INLÄGG JAG SKULLE PUBLISERAT I ONSDAGS MEN JAG GLÖMDE..

skriftligt sv.np idag, såå bad. vem fan gillar att sitta inlåst i en aula med 100talet elever med hjärnorna spinnandes på max? ne just det, man blir slut! efter det blev det inte bättre, jag blev bitter som fan på några personer..

bitter gick jag till billy boys och mötte upp johanna och matilda för en trip till tuniis. det blev kolla, kolla, kolla och avundas folket som har pengar. ge mig löön tack!! sedan blev det GUIF med älskade johanna, hon är grym!

jag har förresten hittat skorna för den här vintern iaf, blaffiga, varma och med lite rå touch. blir till att beställa eller en trip till stockholm kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0