HANDEN I HANDSKEN?

sitter i skolan, tänkte skriva en uppsats men lyckas alltid fastna här..

ikea igår var suveränt, richards föräldrar åkte med dit och vi hade det riktigt mysigt och handlade så att bilen blev överfull:) det resulterade i att första julklappen nu är inhandlad, och jag har klart för mig vad jag ska köpa i julklapp till nästan alla mina nära och kära! skönt som fan. hoppas bara att allt finns där jag hoppas, lite av inköpen ska nog ske idag.. annars blir det i veckan när jag ska träffa min babe johanna!

veckan bjuder på extremt mycket, fullt upp som vanligt..
måndag: skolarbete in, jobba, plugga och måste baka till skolan...
tisdag: plugga ihjäl mig..
onsdag: prooov!
torsdag: saco-mässa med skolan
fredag: buffert-dag = eng.na + etik?

ni förstår att det är mycket alltså, så see you later amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0