HON GÖR ALLT

idag har jag och min babe vart på stan och hjälpt micke med att köpa present till louise som fyller år snart(i helgen?) vi hittade iaf en bra present och jag börjar bli orolig inför vad jag kommer få från min babe i julklapp, hans tips till micke var inte de klyftigaste direkt.. jag kan ju ställa in mig på att det blir en guiness rekordbok.. suck- nejdå, min man är romantisk av sig, och jag hoppas att han kommer på något bättre till mig. fast en present är ju inte allt..?

den tiden jag har kvar på kvällen ska jag tillbringa med att jobba lite på hemsidan, skriva lite uppsats och kolla ugly betty & desperate housewifes såklart! ska även kika in på internet om lite julklappar som jag planerar, hehehe överraskningar kommer det bli gott om för vissa!;)

IMORGON ska jag träffa min lover johanna, vi ska spana julklappar, prata i ett och kolla GUIF-matchen. det kommer bli grymt. jag gillar att vara med johanna. hon är cool.

Där kommer ni se oss imorgon. STÖRST. BÄST. & VACKRAST.

bild från harrys i förra helgen på lover och mig: (hahaha snygga vi är då)


Kommentarer
Postat av: johannais

så jävla snygga så man dööööööör<3

2009-11-18 @ 17:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0