JAG ÄR KÄR

igår på tunapark testade jag lindex nya kollektion som är så omtalad, och jag föll pladask för en top de hade, lägger upp bilden så fort jag kan, så kommer ni förstå mig;) tyvärr innehåller bara mitt konto 40kr som ungefär räckte till en tiondel av plagget, rip..

eftersom jag är ledig idag ska jag spendera tid med att plugga och kanske klippa mig hos johanna:)


igår fick jag fler tanekställare ang. vänskap.. hur mycket är viss vänskap värd egentligen? vad är värt att sura över och vad bör man se förbi som vänner? kan man förlåta allt? vad bör man förlåta?

jag har ingen aning, därför måste jag träffa johanna och prata uuuut<3

Kommentarer
Postat av: johannis

som jag saknat dig!!!<3<3<3 we belong

2009-11-14 @ 09:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0