JAG STÄNGER DIG ALDRIG UTE.

igår var en trevlig kväll med firande av louise som fyllde 18år, mycket folk som var skönt var där. på hemvägen fick nästintill alla i bilen hjärtklappning och ingen har nog hoppat ur en bil så fort skulle jag kunna tro? alla förutom jonna som så troget satt kvar, smart tjej faktiskt.

när jag och babe väl kom hem, kom jag på att jag glömde min väska hos L, och jag blev ledsen:( han fixade då fram Ming-maten från innan. sjukt gott, sedan satt vi uppe och pratade i kanske två timmar. sjukt mys!

Idag firar min älskling och jag fem hela månader, hur sjukt är inte det? det har gått så jävla fort, men jag är fortfarande sådär sjukt kär ändå. när jag tänker på honom blir det fjärilar i magen och sånt där trams ni vet?

vi ska iaf fira med att dels se nya TWILIGHT -NEW MOON på bio med 14 andra trevliga personer.


PUSS PÅ DIG<3 fotoautomat-bilder från precis en månad tillbaka

Kommentarer
Postat av: sara

åh ni är så söta!!:)<3

2009-11-21 @ 13:08:59
Postat av: Anonym

hahaha, jag flög ur bilen:D roligt igår kväll=)

2009-11-21 @ 14:24:13
URL: http://sih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0