LIKE I LOVE YOU

två prov, fotografering och jobb är avklarat idag, nu återstår bara att tjejerna ska komma över för chill och sedan en liten runda på stan. blir tidigt natt för mig eftersom jag jobbar hela helgen, tävling i simhallen folket!

idag har vart en känslofull dag, jag har vart upprymd, deprimerad, ledsen, glad, ivrig, förtvivlad och arg.
fyfan vad arg jag blev idag på jobbet. utskällning till max av mig, någon som kunde se det komma? av mig dessutom, jag som inte brukar säga ifrån.. men fan galen blir man om halvvuxna småpojkar börjar larva sig och spela apa framför barn som ser upp till dem, speciellt när deras tränare gått undan. då jävlar fick ni se en arg madde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0