NEVER ALONE

nu sitter jag med hemsidan som måste bli klar så fort som möjligt, men jag har fastnat och det går s e g t. på tvn visas ...och så kom polly, första gången jag ser filmen och än så länge verkar den bra:D

jag älskar min man förresten!
han är så jävla urgullig att när jag väcker honom klockan 7(!) på morgonen för att jag måste upp och åka in till badhuset, så erbjuder han sig att skjutsa. när jag har lunch och vi ska ses, så hämtar han mig. när jag sedan ska in till badhuset och börja jobba igen, ja då skjutsar han mig. men det är inte därför jag älskar min man. allt det där är bara bonus. ne jag älskar min man för att han är så totalt jävla underbar. han är mogen av sig och vet verkligen hur man ska bete sig. han är bäst på att pepp-tala och han skulle göra allt för att göra en annan människa lycklig.

han kan även laga världens bästa lasagne. så puss på dig min man. nu ska jag plugga vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0