THE BEST YOU NEVER HAD

första gången jag är inne på datorn överhuvudtaget under den här sjukan..
kan säga att den slog stort, jag har legat helt död de närmsta dagarna och mår fortfarande inte bra, my! just nu är det ända jag får i mig mediciner av olika slag och vatten i mängder. idag fick jag i en liten slice pizza som min låtsasfar hade köpt, det gick ner. att vara sjuk har inte sina fördelar, det suger. jag längtar till skolan där kriget redan dragit igång ang. luciakampanjen! fan vad jag vill till skolan, men det går nog inte om man blir svimfärdig så fort man reser sig?

nä, nu ska jag knapra mer alvedon och starta en film, mer orkar jag inte göra. puss alla läsare och tack för att ni bryr er med gulliga sms<3

bjuder på en av mina absolut favorit låtar och en bild från helgen:

Födelsedagsbarnet Louises man (MICKE) och jag i dimman som ni ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0