DET FINNS SÅ MYCKET MAN MÅSTE TÄNKA PÅ SÅHÄR NÄRA JUL

nu är jag lugnare. har lämnat av min lilla bebis, fått bedövningsplåster på armen och nu ska snart föreläsningen börja. fick precis höra att vi kanske ska få reda på när vi har praktiken inför våren idag! korsar fingarna och hoppas, hoppas, hoppas!

min bil är ju kaputt. detta har jag inte skrivit om för det är så hemskt. den läcker. är sönder. fick böter. bogserades. handbromsen frös fast. sladdade. och nu är den på uppvak, inne i värmen för att få reda på vart den är sönder. och bötern är helt fel, är så j****a förbannad på lisorna som inte har annat till liv. betalar man månadsbiljett ska man fan få stå en månad också!

nä, nu måste jag tänka glada tankar om jag ska orka mig igenom en föreläsning 9-15.. blir svettig när jag tänker vad de gör med min katt undertiden. tur att de ska ringa, de gör tydligen så med oroliga "mattar och hussar". jag var nog inte så lugn som jag i början försökte övertyga mig själv och er om. ne, den här dagen innebär stress.


och träningen måste jag skippa. med ett stort bandage över armen som måste stanna i minst 24h får man inte duscha. och träna utan att duscha känns inte så aktuellt. s å  n i  v e t  .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0