PRAKTISK TAGET GANSKA SÅ ELLER?

den praktiska tentan idag gick BRA. jag var vääldigt nervös innan och nästintill hyperventilerade i rummet utanför. eftermiddagen spenderade jag med sanna över en lunch och fika, snart åker tjejen till sälen - det kommer att bli grymt! hektisk som dagen varit, gick jag direkt till johanna för att spana in hennes nya lägenhet! tjejen har ju flyttat hemifrån - vuxenpoäng till dig med! TYVÄRR, så mår jag så dåligt att jag bara kvider. har en sån sjuk värk i magen att jag inte kan sova på nätterna utan att vakna och behöva resa mig upp för att gå runt. kan troligvis bero på medicinen jag äter, eller att sjukdommen inte gått över och så vidare.. nää, jag längtar till jag är fördigutbildad om 2,5år och bara kan svara på sånt här själv. FATTA att kunna det rätt av, fatta att veta saker. längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0