PLEASE DON'T LET GO

jag sitter fortfarande i richards lägenhet, funderar på att dra mig hemåt så smått.. men innan dess vill jag träffa honom, och eftersom har jobbar till fyra så stannar jag ett tag till:)
jag har plockat undan lite smått här, funderar på att dra fram damsugaren.. det blir så jäääävla smutsigt på golvet här eftersom det är en genomgångslägenhet och man går mellan hallen, till köket, genom hallen, till sovrummet, genom hallen, till badrummet. JA - ni fattar? det blir lätt dammigt på golvet. men nu får jag rusa, ifall jag ska hinna innan rich kommer hem.

och överraskar jag honom med detta så kanske jag får en puss till och med. he-he-he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0