JAG VILL JAG VILL JAG VILL!

med en vattenflaska i ena handen och biologiboken i andra har jag legat och solat sedan klockan 2. efter ett tag blev jag trött på alla småkryp, hoppade i badet istället och solade där, grymt skönt! nu har jag fått mig några till fräknar att räkna med. till balen och studenten kommer de bara bli fler och fler, tro mig:D

blir man brunare i vatten? ännu brunare i klorvatten? det fick jag iaf höra när jag var liten.. efter simträningarna ute i parkenbadet fick gå hela sommaren med mönstret från baddräkten kvar.. haha

kolla på videon nere, jag blev kär direkt.
http://video.se.msn.com/watch/video/12-aringen-alla-pratar-om/6f541nht


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0