NOTHING LEFT FOR ME TO DO

jag är så förkyld att jag nästan spyr! kan man inte bara bli frisk någon gång? skulle vara grymt skönt!!!!

i lördags blev det halvlugnt hemma hos sofia, och trots att alla sagt att vi skulle vara där hela kvällen så blev deet en utgång av det hela. olle stod på listan, och då kom problemen..
1. det är sjukt tråkigt där och vi skulle hinna vara där 1.5timmar för minst 150kr.
2. richard har inte fått sin lön än -dvs no money!
3. richard tog varken med sig leg eller plånbok i tron om att vi skulle vara där hela kvällen.
4. jag skulle upp och jobba dagen efter.
så för richard, min och andreas del blev det slutet på kvälln. fast richard & jag stannade uppe här hemma ändå och pratade och kollade på halva avatar innan vi somnade. mysigt!

efter jobbet igår satt jag på bilskolan i ungefär 3 timmar och pluggade teori, precis vad jag ska göra nu innan jobbet som börjar klockan 19.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0