ALL GOOD THINGS

vaknade tidigt runt klockan 8 idag med, dock för att jag hade tid på vårdcentralen idag. jag fick bästa läkaren som verkligen förstod mitt problem och han ville verkligen veta vad det var för fel, kanske för att det inte är normalt? men iaf, jag fick både remiss till magnetenröntgen och ortoped! ska bli så jävla skönt om de hittar orsaken till att jag har sån smärta. inte roligt att känna sig som en gammal kärring på 70-plus för att man inte kan resa sig eller gå i trappor!

nu har lärarna äntligen lagt ut mitt betyg på min sida så att jag kan få se det! det tog lång tid pga. strul på någon sida och lärarkonferans under en vecka. men nu är det klart, och jag fick inte mindre än ett VG! ALLTSÅ HÖGST MÖJLIGA! fyfan vad skönt!

har lyssnat på den här killen i några timmar nu. så underbart härlig röst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0