I LIKE IT - A LOT

igår var det första advent och dagen spenderades genom att gå på julmarknaden, köpa julgran, byta gardiner, sätta upp julstjärnor, adventsstakar och fixa med adventsljusen! bilder på allt julmys vi har tagit fram kommer troligtvis ikväll, om jag får låna richards mobil dvs(a).. men ingenting är ju omöjligt som gunde svan brukar säga? -så dåligt skämt:(:(:(

NE. något mer som hände var att jag efter utgången med paulina kände mig ganska seg halva söndagen, och att jag blev sjuk. så idag har jag ringt vårdcentralen för jag måste troligtvis ha antibiotika, så nu sitter jag och väntar på att de ska ringa upp. jävla telefonköer!!

bilder snodda från paulinas blogg från utekvällen:


vi med vår första drink.

Kommentarer
Postat av: Paulina

tack för en jätte rolig kväll sötnos<3

2010-11-29 @ 21:46:30
URL: http://paulinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0