PETTER JAG ÄLSKAR DIN STIL

jag är en sucker för viss musik. eller all. olika musikstilar. jag gillar det mesta. jag gillar låtar med lite mening. jag gillar såna som inte har mening. jag gillar att min katt ligger i mitt knä. jag gillar det fastän det gör att jag inte kan laga någon lunch till mig. jag gillar att jag inte vill väcka henne. jag gillar att vara hungrig och tänka på att jag snart ska koka nudlar. jag gillar att richard snart kommer hem. jag gillar att mina linser har kommit och jag gillar att halsduken också har kommit. jag gillar att jag ska hämta ut båda idag. jag gillar det mesta. det är mycket jag inte gillar med. men mest gillar jag det mesta. förstår ni något och orkade ni läsa det? vem vet.

tagen i detta moment. där ser ni, hon kan vara lugn. JÄTTELUGN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0