SISTERHOOD

jag är en riktigt sucker för tv-serier. det skulle vara pinsamt om jag skulle rabbla upp alla jag mer eller mindre följer.. ikväll är det iaf paradise hotel, bonde söker fru, gray's anatomy och sist kolla efterlyst i repris. japp, tv tittandet är bestämnt till klockan cirkus 11 ikväll sedan blir det sängdags. som sagt, pinsamt.

imorgon ska jag upp och åka till hufudstaden. jag ska nämligen åka till min kära syster och besöka henne på skolan. jag ska vara hennes personliga försökskanin för dagen. hon ska sätta bedövning för första gången och jag är NERVÖS. jag brukar ju vara smått nervös för att gå till tandläkaren. tänk er själva ifall tandläkaren(tandsköterskan) i detta fall är din egen SYSTER, & att det är FÖRSTA gången! men vad gör man inte? jag väntar bara till när hon ska bli min försökskanin när jag ska lära att sätta nålar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0