SO NICE

tidigare idag träffade jag både linn och rebecca för att öva inför den praktiska tentan. det gick as bra och var jätteroligt. jobbigt är bara att nya frågor om vad man ska vika först, hur man ska göra osv kommer upp nu, och det är svårt att veta vad som är rätt innan provet, SPECIELLT eftersom vi inte har någon föreläsning/träff med lärare innan dess!

efter plugget åkte jag och rebecca ner för att träna på actic. fy satan vad trött jag är nu, körde på som bara den och fy vad roligt det var! nu jävlar måste jag komma igång, nu jävlar ska jag gå ner i vikt!

NU: UNG OCH BORTSKÄMD

Kommentarer
Postat av: Siri

HEJSAN!

jag är med i en tävling och behöver verkligen din häjlp. gå in på http://www.pluggmusik.se/spellistor/stil/23/r%2526b?page=0%2C0%2C0%2C0%2C11 samtidigt som du är inloggad på facebook och gilla min spellista TRÖST I TRÅKIG HÖST som finns i kategorin R&B på sida 12. Om du vill kan jag SJÄLVKLART länka dig som tack för hjälpen : ) En detaljerad länkning som säkert kan locka nya läsare. Titta in på bloggen så ser du vad jag menar. Tack i förhand!

MVH SIRI

2010-11-23 @ 16:09:13
URL: http://sirianna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0