USE SOMEBODY

min syster bor cirka 100 meter ifrån mig. vi båda heter m.moberg. vår post brukar därför blandas och vi får varandras vid tur och otur. oturen var denna gång på min sida, hon fick min efterlängtade cosmopolitan tidning och jag fick hennes vårdfokus tidning för cirkus en månad sen. gissa vilken som är roligast? så ifall er post kommer bort någongång, så kolla upp så ni inte har någon med samma efternamn på samma postnummer, med samma siffror, DOCK olika gator..

nåväl. min dag idag efter vc blev väldigt lugn.. jag är lite hängig så sov bort halva dagen, sedan åkte jag till jobbet. jag glömde berätta att jag blev väckt av min pojkvän imorse innan han åkte till jobbet. tissla hade spytt på golvet.. forhoppningsvis är det för att hon vräkt i sig maten för fort, och därför kräkts. men hela dagen idag har hon vart seg och inte busat mycket alls (helt olikt henne). så jag börjar bli sjukt orolig.. får väl vänta och se några dagar, hoppas att hon blir bättre och försöka få i henne lite mjölk och ägg istället för vanliga maten hela tiden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0