VILKEN TUR, VA!?

BLÄ. gick upp för att ringa um, måste ju boka två tider där nu innan jul. men idioterna som har telefontid mellan 8-9 svarar "du har ringt till um, eskilstuna. du kan återkomma imorgon mellan 8-9". WHAT??? telefontiden är ju nu k'''ing! (klockan var 8.25)

inte nog med detta, igår fick jag antibiotika utskrivet. men "TUR" nog så hade de glömt lilla mig i väntrummet så jag satt väl sisådär 1 timme o väntade på att bli uppropad. så när jag äntligen fick komma in skulle vc stänga så det var happ, happ fort in och ut. klockan var då 17.00 och receptet skulle ta 1timme att komma in. DÅ VET kanske ni dom flesta att apoteken i stan stänger klockan 18! fun,fun. så ingen antibiotika igår för mig, ska gå ner och hämta ut den idag när jag ska till skolan. men så jag är lagom glad liksom...

så strax ska jag ta mig ner till skolan. börjar bli nervös, snart är det tentaaa!!!

puss & hej / otrevlig tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0