NERVER UPP TILL HALSEN

det som är kvar att göra idag innan vi äntligen åååååker till thai ikväll är:
-lämna servis till paulinas mamma (fick låna när jag fyllde)
-lämna katten hos min mamma + hämta resväskor där
-hämta min gamla dvd hos min pappa + lämna den hos richards föräldrar senare
-handla solkräm
-hem och packa i allt i väskorna
-laga mat
-åka till richards föräldrar där vi senare blir hämtade av min kära mamma som ska skjutsa upp oss till arlanda


just nu är vi båda så jävla nippriga och nervösa så det står duga till här hemma! längtar, längtar, längtar tills vi äntligen är framme i värmen. det verkar dock som att det kommer att var dåligt väder första veckan med regn nästan varje dag..? skönt ska det bli iallafall, nu måste vi rusa för att hinna med allt som ska göras. höres när vi kommer hem igen, kraaaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0