KONSTIGT INLÄGG

jag ligger i soffan hemma och tycker synd om mig själv. snorar, hostar, harklar. men det är inte bara därför jag tycker att det är synd om mig, ne jag har ju faktiskt skrivit tenta idag. jag gick på två alvedon. kan det ha förändrat mitt resultat? knappast. NEJ.
så det betyder att jag borde ha tröst/tenta-shoppat. men icke, bara present till min pojkvän som fyller på söndag. Till mig då? det var ju MIG det är synd om!? eller..? ne så nu är jag en halv milimeter från att skicka iväg en order från HM med massa smarrigheter.. skor, kofta, legings och linnen.. men det tar emot, varför ska plånboken eka, såhär, just nu? jag har ju ångest!? så fort richard slutar jobbet ska han ta med mig till tuna så att jag får köpa en jacka.. hm.. köpa. köpa. köpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0