JUST NU

jag får typ abstinens - jag måste köpa! jag förstår inte vad det är, om det är det underbara vårvädret eller vaad det är som drar igång shoppingsuget i mig? PÅ ÄR DET IAF! dagens shopping med storasyster resulterade i en avsmalad plånbok..

(förutom det ni ser på bilderna var det blommor och krukor för över 400..)
ring. jag avgudar ringar, speciellt när det är lite svart i

plånka-väska. perfekt för utgång när man enbart vill ha med mobil + kontanter/kort (då vet man alltid vart man har grejerna och garderobslappen)

söt skjort/tröja i underbart material. over size och beigeee (älskar båda!)

dagens favorit: startkit för id


här kommer även det jag köpte i onsdags när jag gick på stan med ida:)
over size linne i vitt, ser lite "använt ut"

marinblåa chinos med hög midja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0