REBECCA OCH FIONA BILJETT?

det blev ingen morgonträning idag, men det ska vi troligtvis ta igen ikväll om vi hinner. just nu taggar jag inför tentan, kvällstenta idag vilket innebär skrivning mellan 14.30-18.30. efter tentan måste jag, om jag hinner, åka och köpa nya sommardäck till min lilla pärla.. ni glömmer väl inte att man måste byta däck imorgon?

på lördag ska jag och några tjejer gå på rebecca och fiona på filial!! ska bli sjukt roligt, men jag behöver er hjälp: EN TILL BILJETT BEHÖVS! EN BILJETT TILL REBECCA OCH FIONA KÖPES!!! (johanna fick inte tag i en innan de tog slut)

puss på er, hoppas att ni får en bra dag:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan ha vinterdäcken kvar tills den 15e april ;) men imorgon är det inget tvång på vinter däcken längre haha. Puss

2011-03-31 @ 14:22:32
URL: http://sofiahellbom.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0