kubba!

i söndags träffade jag fina vänner för att spela kubb. i sommar planerar flera av oss att åka till gotland för att spela på kubb-vm, hur kul är inte det? så nu har vi kört igång med träningen inför sommaren, helt underbart. mindre underbart är att jag är totalt värdelös på kubb, och då menar jag verkligen värdelös. det andra laget fick hoppa, ducka och veja för mina pinnar när dom kom farandes.. jag får nog vara hejarklack med sofias hund i sommar!


kommer ni ihåg förra vintern när jag hade ont i axeln? tror ni inte att det har hänt igen? jajjemen, nu när jag äntligen är igång med träningen och tränar minst tre gånger i veckan så ska det här komma. bara att bita ihop, smörja voltaren och knapra voltaren + alvedon! idag blir det bara en promenix, lägligt nog kommer jag nog gå till ett apotek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0