NATTLIGA FUNDERINGAR

Jag ser nog att ni är ett gäng som har varit inne och kikat. Ska hon börja? Ska hon inte?
Nja, jag låter det nog vara osagt fortfarande. Inspirationen är fortfarande inte på topp.
Just nu har jag funderingar över att det var så satans skönt med gymnasietiden. Inga problem, inga måsten. Bara en skön tid. Många lärare sa att det skulle bli annorlunda. Men inte sa dom att det skulle bli såhär annorlunda. Annorlunda innebär inte fel, absolut inte. Bara annorlunda, skillnad. Att få veta vilka ens vänner egentligen är, vilka som finns där i vått och torrt har nog varit en stor skillnad. Vänner och bekanta - det är skillnad.
Nu vill jag inte att ni tror att jag inte har vänner, för det har jag. Jag har en skara förjävligtbra vänner om jag får säga det själv.

Sådär... Nu har ni det. Ett jävligt opeppt inlägg om egentligen ingenting när jag borde sova.
Nattliga funderingar by Madde.

Kommentarer
Postat av: Sofia

<3

2012-05-10 @ 10:05:36
URL: http://sofhaellbom.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0